فرش رامش نخودی-فرش بهراد
فرش رامش نخودی
فرش پرتو کرم- فرش بهراد
فرش پرتو کرم
فرش مینا سرمه ای 1200 شانه-فرش مینا
فرش مینا سرمه ای
فرش ملیکا مرجانی 1200 شانه-فرش بهراد
فرش ملیکا مرجانی
فرش ملیکا نسکافه ای 1200 شانه-فرش بهراد
فرش ملیکا نسکافه ای
فرش ملیکا خردلی 1200 شانه - فرش بهراد
فرش ملیکا خردلی
فرش هیوا خردلی 1200 شانه-فرش بهراد
فرش هیوا خردلی
فرش هدیش طوسی 1200 شانه-فرش بهراد
فرش هدیش طوسی
فرش درین سبز 1200 شانه-فرش بهراد
فرش درین سبز
فرش آذرخش کرم-فرش بهراد
فرش آذرخش کرم

فرش ماشینی رنگ روشن جدید

فرش‌های رنگ روشن می‌توانند راهی عالی برای روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان دادن یک فضا باشند. همچنین می‌توانند فضایی آرام و آرامش‌بخش ایجاد کنند. فرش‌های رنگ روشن در طرح‌ها و سبک‌های مختلف موجود هستند، بنابراین می‌توانید فرشی را پیدا کنید که کاملاً با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.

در اینجا چند نکته برای انتخاب فرش رنگ روشن آورده شده است:

  • اندازه اتاق را در نظر بگیرید. اگر اتاق کوچکی دارید، یک فرش رنگ روشن می تواند به بزرگتر نشان دادن آن کمک کند. اگر اتاق بزرگی دارید، می توانید از یک فرش رنگ روشن برای ایجاد فضایی دل باز استفاده کنید.
  • میزان نور طبیعی را در نظر بگیرید. اگر اتاق شما نور طبیعی زیادی دارد، می توانید از یک فرش رنگ روشن بدون نگرانی از تاریک شدن اتاق استفاده کنید. اگر اتاق شما نور طبیعی کمی دارد، ممکن است بخواهید از یک فرش رنگ روشن تر استفاده کنید تا فضا روشن تر شود.
  • سبک دکور خود را در نظر بگیرید. اگر دکور سنتی دارید، ممکن است بخواهید از یک فرش رنگ روشن با طرح سنتی استفاده کنید. اگر دکور مدرن دارید، ممکن است بخواهید از یک فرش رنگ روشن با طرح مدرن استفاده کنید.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید. فرش‌های رنگ روشن می‌توانند از نظر قیمت بسیار متفاوت باشند، بنابراین قبل از شروع خرید، بودجه خود را تعیین کنید.

 

خرید فرش ماشینی رنگ روشن از فرش بهراد

برای خرید تک،عمده و اقساطی بهترین فرش 1200 شانه رنگ روشن با ما تماس بگیرید.