نمونه فرش های آشپزخانه

شگی فلوکاتی مشکی-فرش بهراد

فلوکاتی مشکی

شگی فلوکاتی شکلاتی-فرش بهراد

فلوکاتی شکلاتی

شگی فلوکاتی سبز-فرش بهراد

فلوکاتی سبز

شگی فلوکاتی بنفش یاسی-فرش بهراد

فلوکاتی یاسی

یکی از کاربردهای فرش ماشینی قرارگیری در زیر میز ناهار خوری است که با توجه به سلیقه و نوع دکور و رنگ میتوان فرش ماشینی مورد نظر را انتخاب کرد. در ادامه در مورد فرش زیر میز ناهار خوری و نکات مورد توجه آن اشاره میکنیم.

 

 

فروش عمده فرش ماشینی با پرداخت اقساطی

 

اصول پهن کردن فرش زیر میز نهارخوری

شکل، رنگ، طرح و نقشه فرش زیر میز نهارخوری بسیار مهمند و تأثیر بسزایی بر زیبایی خانه دارند. اینکه چگونه فرش زیر میز غذاخوری را پهن کنیم، به سلیقه افراد بستگی دارد. برای برخی، بدون فرش زیر میز نهارخوری، میز ناکامل به نظر می‌رسد. اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند از پهن کردن فرش در فضای نهارخوری خودداری کنند که این سبک با اصول چیدمان دکوراسیون، به خصوص در سبک‌های کلاسیک، همخوانی خوبی ندارد.

 

خرید انواع فرش شگی مناسب زیر میز ناهاخوری

فرش مناسب زیر میز ناهار خوری -فرش بهراد

 

مزایای استفاده از فرش زیر میز غذا خوری

  • ایجاد بافت بیشتر در اتاق ناهارخوری
  • افزایش گرمایی و صمیمیت در فضاهایی که ممکن است سرد باشند
  • محافظت از کفپوش در برابر سایش پایه‌های صندلی و ضربات آن‌ها
  • یکی از مزایای اصلی استفاده از فرش زیر میز ناهارخوری، مخصوصاً در خانه‌های کوچک که ممکن است میز ناهارخوری در گوشه‌ای از فضای پذیرایی قرار داشته باشد، این است که با قرار دادن فرش زیر میز، می‌توانید این قسمت از فضا را از بقیه جدا کرده و به‌عنوان یک فضای ناهارخوری مستقل تعریف کنید.

 

با سایر محصولات ما آشنا شوید: فرش فلوکاتی

 

اندازه‌ی مناسب برای فرش زیر میز غذاخوری

باید با اندازه‌ی میز غذاخوری و فضای لازم برای جلو و عقب کردن صندلی‌ها هماهنگ باشد. بهتر است اندازه‌ی فرش را با در نظر گرفتن قابلیت جابجایی صندلی‌ها تعیین کنید، به نحوی که وقتی صندلی‌ها عقب می‌روند، پایه‌های عقبی روی زمین نباشند و همچنان روی فرش قرار داشته باشند. این اندازه بهترین و مناسب‌ترین سایز فرش زیر میز غذاخوری شما خواهد بود.

علاوه بر این، مناسب است که فرش زیر میز غذاخوری به گونه‌ای گسترده شود که از دیوار فاصله داشته باشد. هر چه این فاصله بیشتر باشد، تأثیر زیبایی و جلوه‌ی شیک‌تری بر دکوراسیون ایجاد خواهد شد.

طرح و رنگ فرش زیر میز غذاخوری می‌تواند تأثیر زیادی در ظاهر و کاربری فضای ناهارخوری داشته باشد، به خصوص اگر با توجه به محیط و استفاده مورد نظر انتخاب شود.

 

خرید فرش ماشینی تک رنگ جهت زیر میز ناهار خوری

 

فرش مناسب زیر میز ناهار خوری -فرش بهراد

انتخاب طرح و رنگ مناسب

 

رنگ‌ها و طرح‌های تیره و شلوغ:

  • برای جلوگیری از نمایش آثار کثیفی و لکه‌ها، فرش‌های با رنگ‌های تیره و طرح‌های پرجزئیات مناسب هستند.
  • این نوع فرش‌ها کثیفی‌ها را پنهان می‌کنند و نیاز به شستشوی مکرر را کاهش می‌دهند.

 

استفاده از رنگ‌های روشن در فضاهای کوچک:

  • در فضاهای کوچک، فرش‌های با رنگ‌های روشن می‌توانند به نظر بزرگتر و دلبازتر درآیند.
  • انتخاب رنگ‌های مناسب می‌تواند فضا را بهتر نشان دهد و بازی با رنگ‌ها این تأثیر را تقویت می‌کند.

 

هماهنگی با دکور :

  • بر اساس رنگ و طرح میز و صندلی‌های ناهارخوری، فرش را انتخاب کنید تا هماهنگی و تعادلی در دکوراسیون ایجاد شود.
  • در صورت داشتن میز ناهارخوری سفید، فرش‌های مدرن و با طرحات خنثی می‌توانند ظاهر زیبا و شیکی را برای فضا به ارمغان بیاورند.

انتخاب رنگ و طرح فرش زیر میز غذاخوری با دقت به نیازهای مکانی و سلیقه شخصی، می‌تواند جلوه‌ای زیبا و هماهنگ برای فضای ناهارخوری ایجاد کند.

یشنهاد مقاله: بهترین فرش ماشینی

 

جنس فرش زیر میز ناهار خوری

فرش زیر میز غذاخوری باید از جنسی باشه که مقاومت کافی رو در برابر فشار داره. بهتره که از فرش‌هایی با تراکم مناسب استفاده کنید تا از پارگی یا آسیب دیدگی به دلیل فشار پایه‌های میز و صندلی جلوگیری کنید. همچنین انتخاب الیافی که قابل شستشو و تمیز شدن باشند.

این الیاف باید از نوعی باشند که می‌تونید به راحتی و بدون مشکل ازشون پاکیزگی کنید، مثل الیاف مصنوعی یا صوف. البته بهتره که در نظر داشته باشید که فرش ممکنه در طول زمان کثیف بشه، بنابراین جنسی که انتخاب می‌کنید، باید قابلیت تمیز شدن و شستشو رو داشته باشد.

فرش مناسب زیر میز ناهار خوری-فرش بهراد

 

 فرش بزرگ‌ برای زیر میز ناهارخوری

اندازه فرش باید از ابعاد میز ناهارخوری و صندلی‌هایش بزرگ‌تر باشد تا هم باعث جلوگیری از کشیده‌شدن پایه‌های صندلی روی زمین شود و هم فرش بیشتری از خود نشان دهد و جلوه‌ی بیشتری به دکوراسیون خانه ببخشد.

البته ممکن است برای برخی افراد این مسئله تا حدی با سلیقه شخصی آنها همخوانی نداشته باشد. اما در کل، استفاده از فرش با اندازه بزرگ‌تر نسبت به ابعاد میز و صندلی‌های ناهارخوری، می‌تواند به دکوراسیون کمک زیادی کند و در کنار آن، از آسیب به کفپوش یا پارکت جلوگیری نماید.

فرش میز ناهارخوری ۸ نفره

با ابعاد ۲ در ۳ فوت تولید می‌شود و برای استفاده از فرش زیر میز ناهارخوری برای تمام صندلی‌ها، بهتر است اندازه فرش حدود ۱۲ مترمربع باشد.

فرش زیر میز ناهار خوری ۶ نفره

مطمئنا، انتخاب طرح فرش زیر میز ناهارخوری ۶ نفره مانند فرش شگی 6 متری از میان فرش‌های شش متری مناسب خواهد بود. اما بهتر است با توجه به ابعاد دقیق میز ناهارخوری خود، ابعاد فرش زیر میز را تنظیم کنید، زیرا ابعاد میزها ممکن است بسته به مدل و سبکشان متفاوت باشد.

فرش زیر میز ناهار خوری ۴ نفره

ناهارخوری ۴ نفره مدل گرد یا مستطیل، ابعاد چندان متفاوتی ندارند. بنابراین، می‌توانید انتخاب کنید که زیر این میز از یک فرش دایره‌ای یا مستطیلی استفاده کنید. معمولاً ابعاد میزهای ۴ نفره حدود یک تا یک و نیم متر است، بنابراین بهتر است فرش زیر میز ناهارخوری ۴ نفره را با اندازه چهار تا شش متری انتخاب کنید. خرید فرش شگی 4 متری

 

سبک فرش میز ناهارخوری

استفاده از فرش زیر میز ناهارخوری، به چندین انتخاب بستگی دارد. در این مورد، رنگ و طرح فرش به علاوه نوع و جنس آن می‌تواند تعیین کننده باشد. برای مثال، در دکوراسیون‌های مدرن، فرش‌های قرمز می‌توانند جلوه‌ای شگفت‌انگیز داشته باشند اگر توانایی پیدا کردن نقش مناسبی برای آن‌ها داشته باشید.

از مزایای استفاده از فرش زیر میز ناهارخوری در خانه‌های کوچک این است که می‌توان با گذاشتن یک فرش جداگانه زیر میز، بخشی از منطقه پذیرایی را به‌عنوان فضای ناهارخوری معرفی کرد. با این کار، علاوه بر اینکه فضایی اختصاصی برای ناهارخوری ایجاد می‌شود، میز و صندلی هم بصورت یک واحد متمرکز و کامل‌تر به نظر می‌رسند. فرش‌هایی هم وجود دارند که طرح و نقش آن‌ها ممکن است به سایر بخش‌های خانه همخوانی نداشته باشد، بهترین محل برای استفاده از این نوع فرش‌ها اتاق ناهارخوری است که تعداد کمتری عنصر برای هماهنگی با آن‌ها وجود دارد.

 

فرش مناسب زیر میز ناهار خوری -فرش بهراد

 

نکات مهم

مطمئن شوید که فرشی را انتخاب کنید که لکه‌ها را پنهان کند، از جنس مقاوم و با دوامی که به راحتی پاره نشود، انتخاب کنید. فرش‌هایی که برای استفاده در فضای بیرونی تولید می‌شوند، ممکن است گزینه‌های خوبی برای زیر میز ناهارخوری باشند. اندازه فرش نیز بسیار مهم است، بهتر است فرش زیر میز ناهارخوری به اندازه‌ای باشد که از لبه‌های میز خارج شده و صندلی‌ها را به راحتی بدون گیر کردن حرکت بدهد. در فضاهای کوچک، استفاده از فرش‌های روشن‌رنگ می‌تواند کمک کننده باشد تا اتاق به نظر بزرگتر و بازتر بنماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *